Vaknade ett idag :O

Inte alls kul att sova bort hela dagen, men mådde jätte illa inatt så kanske var behövligt med mycket sömn, men hade ju tänkt rida mitt spöke idag.. men men får göra det i morgon istället då =) Måste ta mer bilder alltså.. det är ju de som är roligt ingen läser väl allt dravvel man skriver det är ju bilderna man glor på :P jag iaf när ja kollar andras bloggar hihi* är trött på en viss person som jag tycker behandlar folk orättvist, men är man inte lika snäll o from som mig så är man väl inte :D haha nej.. såå skriver man inte! men jo de gör man ja stör mig så in i helvete på henne.. hum.. jag måste ha tag i en medryttare till Josefine oxå. undrar vilken våghalsig människa som skulle kunna tänka sig rida henne några dagar i veckan ? =) 
Fina josefine kommer i bakgrunden oxå :)
:D
Huur fin är hon ?? xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0