Underbart =)

Ååhh vilken härlig dag...  Vaknade.. klev upp mötte Amanda utanför porten, går till bilen.. punka :P jahapp.. ringer till pappa som itne kan komma, Tur man har Jocke!! <3!  Fick låna hans bil. köpte ett par nya Skor =) Hur fina som helst. har alltid köpt höga skor.. men dom här är faktiskt platta.. men fina och spela roll. är man kort är man.. och som dom säger.. korta tjejer är ju bättre på vissa saker än långa :P hihi.. Fy! Så får man inte säga..
Sjasa mina älsklingar i hagen idag eftersom allt blev så krångligt så ja hann inte rida.. Jävlar vad busig min Josefine är.. de va ben över allt och bockningar o stegringar o bakut.. lite skrik med :P Min älskling <3
Gud vad jag är liten ser jag nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0