Skönt att Rida efter jobbet..

Finns inget bättre än att få tillbringa min tid med riktiga vänner, =)
Och jag har några stycken som jag är såå glad över att dom finns för mig!
Så har jag ju mina underbara djur, vad skulle jag göra utan dom?
Livet är int en dans på rosor just nu för mig är ganska sårad och ledsen, då är hästarna det bästa botet =)
När jag är med dom tänker jag inte på något annat, så har ja bäste skötaren till min lilla lus Josefine<3
tänk om jag hade lämnat tillbaka Josefine då hade jag verkligen ångrat mig. Nej tur att hon är bara MIN!
Spöket som är nykomling i familjen är ochså helt underbar. När jag kom till stallet igår morse och skulle ta ut dom så gick jag in i stallet, knäpptyst. så sa jag god morgon. Då gnäggade hon tre ggr till mig  *iiiihh!!* Jag är så kär i dessa två så de e ju sjukt :P  Love You  <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0