Lördag kväll hemma med städ o sen mys =)

Skönt, helt färdig städat, va hemma hoss mammsen å fick ett par nya dukar för mina hade de kommit stearin på som inte gick att få bort.. vi ska tydligen titta på djurkyrkogården.. det är den VÄRSTA filmen jag vet.. förutom tvåan då ;P Usch o fy fan säger jag.
Spöket va jätte duktig idag gick lös på stallgången o stog helt still lös när ja borsta :D Duktig tjej.. nu kan hon puss och tack tack.. med båda fram benen, så nästa steg är att buga sej =D
Josefine är alltid lika duktig hon.. behöver aldrig ha grimskaft på henne inte grimma heller men har den för säkerhetens skull Om de skulle hända något eller om hon blir rädd o drar .,
Det går verkligen inte att ladda upp bilder på min dator jag blir Vansinnig!!! får ta de på jobbet i morgon då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0