Vad gör man när man inte ens kan lita på sina närmaste??

Jag förstår verkligen inte hur en människa kan sjunka så lågt..
Sitta o få en annan att ogilla någon så mycket och få mig så ledsen och undra varför hon vill mig så illa när det verkar som att hon verkligen tycker om mig ?
Konstigt.. för när jag pratade ut med henne idag.. verkar det verkligen som att hon faktiskt inte har gjort det denna person sagt, falskhet... fattar inte hon att nu när hon gjort allt detta.. vilket inte är lite.. hon kommer bara få de värre för sej själv när det blir mindre timmar, lås på dörren, Och ensam hela dagarna.. nej vet ni vad... jag fattar inte hur mitt eget kött och blod kan ljuga och sätta sig själv säkert i första hand sen vad som händer med mig.. det verkar vara strunt samma :P kanske skulle byta jobb snart ändå.. för Ärlighet är viktigt för Mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0