Lögnare kan kvitta.. eller hur ??

Usch va ja hatar folk som ljuger.. lite för gamla för lögner tycker ju jag men tydligen tycker vissa det är roligt att ljuga, men min tillit var 2% av 100.. och det är inte konstigt för ljöge har du gjort förr.. men nu är den -100%. Fy fan va irriterad jag är. Besviken! Men men what ever.. fattar du inte vad du har gör de väl ignet när du förlorar det heller ;) För Det gör du när du tror du kan lalla runt med horor och försöka ljuga om det.. dåligt, du kan inte ens ljuga bra för du försa dej nån timme senare.. USCH!!!! jag är sååå jävla besviken fy fan kommer aldrig mer lita på ett ord du säger! Aldrig mer! Och det är inte mitt fel.. det är ditt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0