Jag har ju skaffat mig en Samsung S5230

Så ja kan inte lägga in kort från telefon.. =/  Fast kameran i telefon suger röv ändå så va gör de egentligen..
Men.. ikväll ska ja o Amanda byta dator.. =D De Gillas!!!!!
Hennes är såå söt o liten.. min är bättre men vi har ju två stora smo tar upp all plats på bordet i vardags rummet så då har ja hellre en liten söt en :) gillar små söta saker ja ;) Nu ringde de på högsta volym så nu hita ja äntligen rätt knapp för att stänga av ljudet :P Igår stog ja o borsta Spöket när de ringde o stackarn blev ju helt till sig av skräck.. trodde hon skulle bryta sönder hela stallet :P
Btw så kan spöket stå lös på stallgången nu.. inte dåligt med tanke på att ja bara haft henne en månad o då hade hon sönder grimskaft o allt hon satt fast i.. ;) I'm The Beeeeest! Yeah! Hahahahaha.. jag ä övertrött.. inte bra att jobba 10 till 20 allså :P
I morgon blire rida spökisch.. amanda får ta kort hon.. Red josefine igår fast de hann bli mörkt innan vi kom ut, va tvungen städa ur paddocken så den kan harvas :) Äntligen en Riktig paddock.. just nu ser den mer ut som en gräs matta än en sand paddock..
Josefine var så duktig igår.. blev gråtfärdig när ja red :) Amanda hade ju köpt ett nytt pannband till henne o hon blev Såå grann i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0