det måste ju va dags nu tycker ja .. :P

Japp.. dags att lägga upp litte bilder på the new twins ;D
Jag har verkligen haft dom i snart 5 månader och fortfarande inte visat upp dom??
Fyyyy på mig !!
Men.. så ni inte tror de.. ni kan glömma naken bilder.. de blir att lite tyg över.. hehe :P  ååh va någon kommer sura på mej nu för att ja ska göra detta :P måste bara hitta nåra fina först, har ju inte fått använda bh, får egentligen inte de förän i mars.. men känns okej att använda nu redan.. har köpt två stycken :)  Det är inte konstigt att jag hade så ont efter operationen, jag hade 75 a, fast de va för stort i kupan, nu har ja helt plötsligt 80 D.. varför inte 75 passar runt längre fattar ja inte.. har inte gått upp i vikt sen operationen heller så.. kanske bara blir så ? :P  jaja hur som helst.. I LIKE IT!  snacka om att det enda som fattades på kroppen har äntligen kommit till rätta.. var helt klart värt 40 000:- skulle tillomed kunna tänka mej en andra operation? men vännerna säger nej du kommer att se ut som hej o hjälp mig.. har för liten kropp för att fylla ut dom ännu mer.. me ja läser ju *Kissies blogg . typ besatt.. hemskt men det är ju såå kul.. o ja älskar hennes stora bröst.. avundsjuk är jag! men ja skulle inte passa i de.. usch nej.. man ska se normal ut.. o nu ser ja normal ut.. fast liiite stora är dom ju :P me tanke på min vikt på 48 kilo o längd 158cm.. hehe... mjaa.. de räcker gott å väl :)
Bästis =)
bästis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0