Gud vad Roligt !!!! :D:D

Jag trodde verkligen inte att någon kollade min blogg, men det finns några stycken som tydligen gör det :D Alltså Måste ja blogga mer.. för då är det ju roligare.. när någon läser det man skriver :D *wiiiieh*
Shit vad kul :D Undrar vilka ? fundersam nu.. :P Det ringde en kille på min bil igår igen, Som sa att han skulle komma klockan fem över tre.. hoppas han gör de så ja inte står där hur länge som helst.. *igen*. den förra som kolla va ju inte lite konstig i huvudet :P Amanda vet va ja snackar om haha!
Jag är glad idag.. kärleksfull hihi** fast ja.. det där kan ju vända på en blink beroende på humör på Det!
;)  Nu ska ja terra mina kunder.. ses sen byyyye :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

De verkar som de bara är lite smått knäppa folk som vill titta på din bil :P

2010-11-06 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0